Oostland
u
24 juni 2024

Even voorstellen: Christy van der Sman

 

Onze vereniging verwelkomt voortdurend nieuwe leden, die zich graag introduceren. Deze keer is het de beurt aan Christy van der Sman.

“Ik ben Christy van der Sman, 45 jaar, woonachtig in Nootdorp en eigenaar van Vandeez Creative Agency. Mijn team van Vandeez bestaat uit strategen, creatieven, webdevelopers en marketeers. Wij zien dat de wereld snel verandert. Het werven van personeel, aantrekken van de juiste klanten en het onderscheiden van concurrenten wordt steeds moeilijker voor bedrijven. Wij trekken de ondernemers en directies uit de waan van de dag om hun uitdagingen aan te gaan. In nauwe samenwerking met de hen ontwikkelen we een merkfundament met een doordachte strategie, uniforme uitstraling en een pakkend verhaal. Zo zorgen wij dat bedrijven de waarde en impact van hun merk te vergroten, zodat zij hun ambities realiseren. Wij geloven dat alleen de bedrijven die vanuit een sterk merkfundament communiceren, zullen overleven in deze continue veranderende wereld. Een sterk merkfundament zorgt voor het maken van bewustere keuzes, een krachtiger merk en een groeiend zelfvertrouwen en succes bij opdrachtgevers en hun medewerkers.”

“In de startup fase van mijn bedrijf 15 jaar geleden, ben ik lid geworden van VNO-NCW West om mijn netwerk te vergroten. Destijds ben ik als introducé meegegaan met Joyce Lansbergen van LG Flowers naar de meeting van Jong VNO-NCW Oostland bij Billy van der Valk. Hij was toen net open met zijn Van der Valk Hotel Den Haag-Nootdorp. Een waardevolle eerste kennismaking. Mooi om te zien dat de broekies van toen, de ondernemers van nu zijn. Eenieder die ik in die tijd heb leren kennen is stuk voor stuk enorm gegroeid als ondernemer. Vier jaar geleden heb ik mijn lidmaatschap opgezegd, omdat ik geen ruimte had in mijn agenda: te druk met de onderneming en een jong gezin. Maar ik miste het netwerk, de bijeenkomsten en de ondernemers uit het netwerk. Mijn bedrijf staat, de kids zijn weer wat groter. Ik kan mijn prioriteiten weer anders indelen en VNO-NCW is er daar één van.”

“Ik vind het mijn taak om zoveel mogelijk ondernemers en directies te laten zien hoe waardevol het is om je bedrijf in te richten vanuit een merkfundament. Daar valt voor bedrijven zo veel te winnen. Elke uitdaging, van personeelswerving tot fusie, en van start-up tot scale-up, valt of staat met een goed merkfundament. Ik zou dan ook graag met Vandeez een waardevolle bijeenkomst willen organiseren voor de leden. Daarin deel ik, samen met mijn team, onze kennis en leggen we uit hoe een merkfundament bijdraagt aan het behalen van de ambities en de waarde van bedrijven vergroot. In een compacte setting uitdagingen met ondernemers en directies bespreken en daarop advies geven is onze dagelijkse business. Ik kijk ernaar uit om dit tijdens deze bijeenkomst te delen met veel ondernemers, zodat zij vanuit daar met hernieuwde inzichten naar huis gaan. Ik zou iedere ondernemer dan ook aanraden om lid te worden van VNO-NCW West. Zo kun je waardevolle bijeenkomsten bijwonen en inzichten verkrijgen waarmee je de volgende stap kan maken bij het behalen van je ambities. Het verbinden met andere ondernemers en het delen van uitdagingen en ervaringen zijn de ingrediënten om ook als ondernemer verder te groeien. Dat vind je echt niet op Google of ChatGPT.”

Gerelateerde artikelen

Metropoolregio Amsterdam 14 april 2023

“Data is het nieuwe goud”

Oostland 20 maart 2023

Online is onze showroom geworden

Metropoolregio Amsterdam 22 februari 2023

Niet meer zoeken naar het schaap met de vijf poten

Oostland 14 oktober 2022

TEK-regeling niet toereikend

Metropoolregio Amsterdam 21 april 2022

Stof tot nadenken

Oostland 20 februari 2022

Vathorst geeft LinkedIn-tips